Hayran Olduğum Kişi = Emilia Clarke

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 HAYRAN OLDUĞUM KİŞİ =   EMİLİA CLARKE  
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aslında 2 tane Hayran olduğum kişi var. En sevdiğim kişi ise Emilia Clarke. Yaşadığım problemi tekrar yaşıyorum acaba Emilia Clarke'mi desem yoksa Daenerys Targaryen'mi desem bilemedim. Ama Emilia Clarke ismiyle konuya giriş yapmak isterim.

Kendisi 1 Mayıs 1987'de İngiltere'de doğmuştur. Babası bir tiyatroda ses mühendisi, annesi iş kadını, erkek kardeşi ise politika okumaktadır. Londra'da önce Oxford St Edward's okulunda daha sonra ise Rye St Antony Lisesinden mezun olmuştur.

Oynadığı Filmler
Doctors 
Triassic Attack
Dom Hemingway                                        Metin Kaan Doğan 481  9-I
Spike İsland
Overdrive
Terminatör 5
2011-2019  GAME OF THRONES <3

Kendisini Game Of Thrones dizisinde Daenerys Targaryen rolünde tanıdım ve o andan itibaren ona karşı sevgi beslemeye başladım.Onun sayesinde GoT hayranı olmuştum. Her Pazar'ı Pazartesi'ye bağlayan gece saat 4'te yeni bölümünü izliyorum dizinin. Kendisine gerek dizide gerek sosyal medyada yaptığı hareketler ve davranışları güzelliğine güzellik katıyor. Bana sorsalar Robert Downey Jr. mi yoksa Emilia Clarke'mi diye kuşkusuz cevabım Emilia Clarke olacaktır. GoT'un son 1 bölümü kaldı oda 20.05.2019 tarihinde final yapıyor koskocaman 8 sezon'un sonuna geldik. Kendisini başka dizilerde görmek üzere Görüşürüz...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dünyanın Şekli Neden Geoit'tir ?

Rap Müzik Tarihçe .

Ateş Böceklerinin Mezarlığı