Bir yarım kalmış Hayal 'Kulüb+Lisans'

Dayımın yeteneğimi görmesi ile bir futbol (Hamza Yerlikaya)Kulübe başladığım günden beri daha iyi olmam için evde antrenman bile yapıyordum.50 mekik,15 şımar ve 5 L suyu 20 defa çöküp kaldırmamdı.
Haftalarca Kulüb e Abimle gittim,geldim.Artık bir zaman sonra herkese alışmıştım.Çok iyi top oynuyordum, pes etmiyordum ve azimliydim ben bunu yaparım diyordum.Abim o zamanlar lise ye gidiyordu.Bir zaman sonra okul kursuna gideceğini söyledi.Yani bu demek oluyor ki Tramvay veya Minibüsle tek başıma Kulüb e gideceğimdi.
Her hafta sonu cumartesi ve pazar kulüb e gidiyordum.Hafta sonu gelmişti.Yola çıktım ve sorunsuz bir şekilde gittim ve eve geldim.Bir sonraki hafta tekrar gittiğimde antremanımı yaptım,üstümü giydim ve geri dönüş için Tramvay durağına giderken.Birden önüme kocaman bir çocuk çıktı.Benden para istedi ve benim o anda elim ayağıma dolaştı çok korkmuştum.İstediği parayı verdim.Ve eve gittim.Evde Anneme yaşadığım olayı anlattım.Annem bidaha gitme o zaman dedi.Tabi küçüktüm karşıda çıkamadım.Gidicem Anne,giderim bişi olmaz diyemedim.
O koskocaman  2 yıl boşuna bitmişti.Hemde Hoca beni beğeniyordu,yakında da Lisans ım çıkacaktı.Hem hayalim olan Futbolcu olamadım hemde Lisansım çıkmamıştı.

"Bazıları başarıyı hayal eder.Bazıları ise uyanıp onun için çalışmaya başlar"
Futbol bitti Teakwondo başladı çoktan da çalışmaya başladım.

Görkem Sezegen

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dünyanın Şekli Neden Geoit'tir ?

Rap Müzik Tarihçe .

Ateş Böceklerinin Mezarlığı