Ateş Böceklerinin Mezarlığı

Bu film anlamıyla,önemiyle çok duygusal içten ve üzücü bir olayı anlatmaktadır
.Ben bu filmi izlerken çok fazla güzel anlamlar çıkardım.Bu film Annesiz süren hayatın ve devamında Babasının vefatı ve en sonunda Kardeşinin ölümüyle devam ediyor.Ben o çocuğun yerinde olsaydım ve Atom bombası yüzünden bir çok kişinin öldüğünü görseydim ne yapacağımı bilemezdim,çaresizce kalırdım.Yani öyle bir durumda karşılaşmak hiç kimse istemez ve bu durumda en çok etkilenen kişinin sona kalan kişinin olduğunu düşünüyorum.Bu film hayat dersi çıkartılacak hayatın zorluğunu anlayacağımız güzel bir filmdir.Bu film hayat dersi çıkartılacak bir filmdir,    zaten bir filmden hayat dersi çıkartamayan,hayat bilgisi dersini hiç çıkaramaz.Şöyle düşünürsek hani bir çıkmaz sokak vardır,o sokağa girersin sonuna kadar gidersin ve çıkmaz olduğunu görürsün ve geri dönmek için geç kalabilirsin .Bizlerde bu durum ile karşılaşmamak için her filmden az da olsa bir anlam çıkartırsak hem hayatımıza renk gelir,hem de hangi durumda olursak olalım ne yapacağımızı biliriz.

Görkem Sezegen

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dünyanın Şekli Neden Geoit'tir ?

Rap Müzik Tarihçe .