Gelecek Nasıl Mı?

Gözlerimi açtığımda üzerimde 50 yıl sonrasının ağırlığı vardı.Her şey toz pembeydi.Etrafıma baka kaldım.O nasıl bir ağırlıktır.Hemen yüzümü yıkadım.O anda değişik sesler duydum.Sanki bir Rüzgar gürültüsüydü.Camdan dışarı baktığımda havada uçan sadece uçak olmadığı gördüm.Uçaktan başka birçok değişik hava aracı vardı.Acaba insanlar mı gelişiyor? Yoksa Teknolojimi diye kendime sorma isteği duydum.Teknoloji insanları bir hortum gibi içine çekiyordu.Bir zaman sonra karnım acıktı.Mutfağa gittim fakat hiç bir şeyde tat kalmamıştı.Apartmandan sesler yükseldi meraktan baktım.Bir robot ev eşyası taşırken bozulmuş meğersem.Acaba tembellik mi insanları böyle yaptı yoksa insanlar mı bunu tercih etmişti.Bir insan yerine robot un çalışması ne kadar sağlıklı,düşündürüyor cidden...Eve geri döndüğümde telefonum çaldı.Babam Meydana gel dedi Hemen oraya gittim.Bütün dükkanlarda olan değişimleri,işleyiş biçimlerinin değiştiğini ve insanlığın öldüğünü anladım.Artık insanlar yerine muhattap olucak bir robot vardı.Çünkü robotlar her yerde,her alanda kullanılıyordu.Bu değişimler Ülkemiz adına yararı olduğu kadar zararının da olduğunu anlamıştım.Sonuçta Allah insanları özene bözene diğer bütün canlılardan daha mükemmel bir varlık olarak yaratmıştır.Bize verilen zihinsel veya fiziksel özellikleri bir robot yaparsa ne anlamı olur ki.Her şeyin fazlası zarardır azıda zarardır ama en iyisi gerektiği kadardır.O fazla olan her neyse bi zaman sonra o bizi kullanır ve kendimizi bile tanıyamaz hale geliriz.....

YiıaA ANNE biraz daha uyuya bilir miyim?
Oooo oldumu şımdı.
Sende tam heyecanlı yerinde kaldırıyorsun.

Görkem Sezegen


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dünyanın Şekli Neden Geoit'tir ?

Rap Müzik Tarihçe .

Ateş Böceklerinin Mezarlığı