Haftanın Bir Günü?

                                    O gün okuldan yeni gelmiştim.Elimi, yüzümü yıkadıktan sonra yemek yedim.Her şey normal buraya kadar...Akşam 'ın ilerleyen saatlerinde çay içtim.O arada televizyon izliyordum...Annem ve Babam uyumaya gitmişlerdi.Ben ise hayla televizyon izliyordum.Bi anda sesler duydum.Annem telefonda biriyle konuşuyordu.Ve hiç merak etmedim,kendime şaşırmıştım açıkçası.Telefon konuşması sonrası Salon a Annem ve Babam gelmişti.Annem dayısının vefat ettiğini söyledi.Bende normal olarak Allah rahmet eylesin dedim.Saatin ilerleyen zamanlarında Annem ve Babam Memlekete gideceklerini söylediler.Evden gitmeden önce bütün alabilecek tenbihleri almıştım. Annem ve Babam gitmişti.Ben ise mutluydum çünkü Bilgisayar oyunu oynayacaktım.Saat:Gece 1 civarı Bilgisayar oyunu oynamaya başladım.Yaklaşık Saat:Gece 4 e kadar.Artık gözlerim yaşarmıştı ve ciddi anlamda canım sıkılmıştı...Salon a geçip televizyon izlenmeye devam ettim.Bu arada karnım guruldadı,hemen ne var diye baktım.Ve pilav yemeye karar verdim.Yemeğimi yedim ama doymadım,doymuş gibi kendimi avuttum çünkü o saatte ne bir bakkal ne bir yemek satan dükkan açıktı.Zaten açık olsa bile dışarı gidip yemek alacağımı düşünmüyorum...Ve gözlerimin bitkin olduğu saatlere girmiştim.Hemen Yorganımı ve yastığımı alıp salondaki koltuğa serdim.Ve içine girip televizyon izlenmeye devam ettim.(farkındayım televizyondan bir türlü kurtulamadım)Tabi aslında o akşam benim için bir kabus gibiydi.Ne kadar da Anneme korkmam bişi olmaz merak etme desem de içimde bir ürperti olmuştu...Televizyon izlerken uyuya kalmışım.Sabah saat 9 da kalktım ve sarhoş gibiydim.....
NOT:Yalnızlık kötüdür,İnsan yanlız kalınca yanındakilerinin değerini anlıyormuş.
Görkem sezegen 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dünyanın Şekli Neden Geoit'tir ?

Rap Müzik Tarihçe .

Ateş Böceklerinin Mezarlığı