Mimoza çiçeği halk arasında küstüm çiçeği olarak da bilinen bu çiçeği dünyadaki küslük duygusunu içinde barındıran dünyanın en masum sembollerinden biri olarak görüyorum ve aslına bakarsanız bu çiçeği bir nevi kendimle bütünleştiriyorum. Mimoza benim değer yargılarıma giren hayal ve ümitlerini içerisinde topladığım tek objem. Baş döndüren kokusuyla ve sarının en güzel tonunda açan çiçekleriyle bulunduğu ortama eşsiz güzelliğini katar. Ama benim dünyama girmesinin en çok ve tek nedeni onu bu dünyanın en narini olarak görmem ve asla konuşamayacak olsa bile bir dinleyicinin görevini en iyi şekilde tamamlayarak beni anladığını göstermesidir.                           



                                                                                                -ZEHRA   Nur Sarıgül      9_ı 678
                                                                         

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dünyanın Şekli Neden Geoit'tir ?

Rap Müzik Tarihçe .

Ateş Böceklerinin Mezarlığı